Ceny i Rezerwacja

Regulamin hotelowy

 REGULAMIN HOTELOWY

 

Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.

 

§1

1.     Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.

2.     Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

§2

1.     Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz.10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.

2.     Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

§3

1.     Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt zapłatę.

2.     Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00.

3.     Hotel może odmówić przyjęcie Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania hotelu.

§4

1.     Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwia hotelowi niezwłoczną reakcję.

2.     Hotel ma obowiązek zapewnić:

·   warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,

·   bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,

·   profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,

·   sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie. Sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości, zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodność.

§5

Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie usługi:

1.     Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą.

2.     Budzenie o oznaczonej godzinie.

3.     Usługa bagażowa.

4.     Przechowywanie bagażu; hotel może odmówić przyjęcia do przechowalni bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy niemających cech bagażu osobistego.

5.     Przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w hotelu odbywa się w sejfach zamontowanych w każdym pokoju, a na wyraźne życzenie Gościa w skrytce sejfowej w recepcji.

6.     Udostępnianie prasy codziennej.

7.     Udzielanie pierwszej pomocy przez personel recepcji, przywoływanie pomocy lekarskiej.

8.     Przechowywanie sprzętu rekreacyjnego np. narty, rower, hotel może odmówić przyjęcia do przechowalni sprzętu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy niemających cech sprzętu rekreacyjnego.

§6

Na życzenie Gościa hotel świadczy odpłatnie usługi:
1.    Sprzedaż napoi gorących przez całą dobę.

2.    Room service przez całą dobę.

3.    Możliwość dostarczania kwiatów.

4.    Sprzedaż środków higieny osobistej.

5.    Pranie, prasowanie i czyszczenie bielizny  oraz odzieży.

§7

1.     Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-852 kodeksu cywilnego.

2.     Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§8

Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, nie pozostawionego na parkingu strzeżonym.

§9

1.     W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 6.00 dnia następnego. Wyjątkiem od tego są wieczory taneczno-rozrywkowe organizowane dla Gości w klubie nocnym Hotelu.

2.     Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości.

§10

1.     Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięte drzwi i pozostawić klucz w recepcji. Recepcja wydaje klucz na podstawie karty pobytu.

2.     Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.

3.     Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.

4.     W przypadku uruchomienia alarmu, spowodowanego paleniem w pokoju Gość hotelowy ponosi koszty wezwania straży pożarnej.

§11

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres przez Gościa wskazany. W przypadku nie otrzymania dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne lub do użytku publicznego.

§12

W przypadku zauważenia pożaru należy o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić Recepcjonistę lub innego pracownika Hotelu, a następnie ewakuować się zgodnie z oznaczeniami ewakuacyjnymi wskazującymi kierunki dojść i wyjść ewakuacyjnych.

§13

W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądania uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, zapłaty za ewentualne poczynione szkody i zniszczenia oraz opuszczenie terenu Hotelu.

§14

Recepcjonista może odmówić przyjęcia Gościa w stanie nietrzeźwym lub zakłócającego swym zachowaniem spokój  innych Gości.

§15

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych są Hotele Malinowe Sp. z o. o. przy ulicy Leśnej 7, 28-131 Solec -Zdrój.

 

Dziękujemy za przestrzeganie regulaminu

Nasze hotele

Pozostałe marki